Besök i huvudstaden i helgen!

Nä det händer inte mycket här nej!! Men hur fan ska vi ha tid med det då????

Jag har iaf varit snäll idag och köpt tillbaka müsli och krossade tomater som jag snott av Ylva eftersom jag aldrig hinner handla mat...jag jobbar Mån-Tors och sen åker jag tåg till något härligt ställe där på torsdagen efter jobbet....förra veckan blev Borlänge! Imorn blir det STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!! Sen tillbaka hem hit på söndagen för att fortsätta nästa vecka likadant hehe!


Men fattar ni det att jag kommer imorgon!!!!!!!!!!!!! Känn på den!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Stockholm välkomnar dig!!!

2008-11-26 @ 21:31:18
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Jonas

JAAAAAAAAAA! ...och äntligen dags för Salong Giraff ;)

2008-11-26 @ 22:51:09
Postat av: svennos

hello stockholm!!!!

...visst skulle ni ut efter giraffen? ..jag slutar 00 på natten, redan, så jag kanske kan hänga på senare ändå =)

2008-11-27 @ 00:05:25
Postat av: Ylva

MEN KUUL FÖR ER!!!! jag e inte alls avis, jag VILL jobba hela helgen och sluta 01...



jag hatar mitt liv



jag vill dö

2008-11-27 @ 14:46:02
URL: http://nollattaigbg.blogg.se/
Postat av: Jonas

Nej men Ylva! Du har ju massa saker att leva för.. i nyår träffas vi ju :) Och du får ju en härlig helg för dig själv nu - fylld med kultur (söndag med public service) och annat härligt ;P

2008-11-27 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0