Celebert besök

Då var det dags, one night and one night only....Oophi gästbloggar.

Måste erkänna att det inte går varken speciellt smidigt eller fort, och detta är inget som har med kvällens alkoholintag att göra, utan med Lilja och Ylvas minimala tangentbord....

Kvällen, i vilket fall, började glatt med middag och lite vattenpipa här i lägenheten och fortsatte med salsadans på Rio Rio. Jag, Amanda, Ylva och Lilja hade varsin svettig spanjor att svänga höfterna med må jag säga. Vi mötte senare upp med Amandas överförfriskade pojkvän och hans vänner i samma tillstånd, drog till Sticky Fingers och shakade till musiken med tema: Ylvas iPod.

Nu blev det plötsligt tyst här i lägenheten så jag misstänker att tjejerna redan har somnat in och lämnat mig här med denna påtvingade gästbloggning. Men det är gött. Tänker även ta tillfället i akt att styrka Jonas påstånde om att tjejernas göteborska är väldans grov med lite alkohol i kroppen.

Nej nu pallar jag inte med att sitta och behöva skriva om vartenda ord 50 grr pga detta gudsförgätna tangentbord, så jag avslutar denna natt/morgon med ett varmt tips om hur man undviker kladdiga göteborgare med fånigt flin på dansgolvet: Gå ihop med dina två vänninor, bilda en tät formation och hoppa jämfota bort från det störande objektet. Funkar varje gång, inga undantag.

Ja då ska väl jag ansluta mig till de sovande tu.

Tack för mig (i denna blogg)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha!

2008-11-09 @ 12:02:45
URL: http://egowar.se
Postat av: Elin

oho det måste vi prova nästa gång vi går ut!

2008-11-09 @ 19:30:28
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0