Det ska fan inte vara lätt att leva men gött!!

Förra inlägget jag skrev verkar ju inte ha hamnat här på bloggen men men...det stod inte så mycket viktigt i det! Tack alliohopa för alla gratulationer!! Helt fantastiskt!


Dagen igår var väl inte så mycket födelsedag utan mer mycket av allting...Den började med lite jobb i några timmar och sen vidare in till stan. Där jag köpte mig den nya oranga iPod nanon för den fick jag av mamma och pappa i present. Sen skulle jag kolla upp det här med mitt nya projekt vid namn afrokrull. Men Björn Axén var tydligen ett alldeles för dyrt alternativ så jag drog tillbaka till det första stället som jag pratade med och jag har fatkiskt bokat tid på lördag...helt galet!!!!!

Sen hem och röjja!! Inte kanske vad man vill på sin födelsedag MEN det behövdes. Men det jag först möttes av när jag kom hem var det här....


Helt galet!! Blombud och allt! Jag fattade inte alls vem som skulle kunna ha skickat det och fem minuter senare ringer det på dörren igen med ett nytt blombud. Marcus och Jonas visade sig vara dom dolda charmörena!! Som ni ser så fick jag även Vagabonds Indiska reseguide som var perfekt för nu är resan bokad!!! 6 februari!!!!

Någon timme efter det ramlade min kusin och hans kompis in i lägenheten och dom körde verkligen på present i Indiskt stil. En nybörjarkurs i Hindi! Den ni!! 3 cd-skivor med en massa matnyttiga fraser. HAHAHA Vi ska bli grymma på Hindi innan vi drar.... Min moster skickade med sitt paket med kusinen som innehöll en pilatesboll! Hallelujlia! Bara en cykelpump som ska finnas sen kommer den underlätta mitt liv!!!!

Jag var väldigt trött hela dagen och tänkte att jag skulle somna bums när jag ramla i sängen men icke sa nicke. Jag somnade rättare sagt inte alls. Fick feberfrossa och massa ångest på de. Så vid 4-tiden var det ohållbart och vid 8-tiden hade jag fortfarande inte somnat och då fick jag tag på en annan assistent som kunde jobba för mig idag. Så idag har jag fortfarande inte sovit men iaf slappat och hoppas på bättre sömn inatt!!!!

 Jonas fina bukett!! (han har nämligen inte sett den själv hehe)

Puss på er alla!! Nu snart bara två veckor kvar tills vi dundrar in i huvudstaden!


Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis igen mina fina vän

2008-11-11 @ 20:12:38
URL: http://egowar.se
Postat av: Sophia

Så roligt, man har ju hört om blombuden... Verkar ju vara en kanonkul födelsedag!

2008-11-11 @ 21:44:08
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Sophia

Sv. Ylva: Nä inga jävla Macs på hemvägen, thank god!

2008-11-13 @ 20:49:48
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0