6.30 är tidigt!

I morse blev det tidigt... 6.30 för Ylva som ville vakna lite innan jobbet men jag i princip direkt ifrån sängen till träningskläderna till dörren så jag gick upp lite innan 7. Trötta som få var vi båda eftersom vi låg och pratade in i natten istället för att sova igår. Men halv 8 satt vi iaf på spårvagnen, Ylva med en kaffe för att vakna till och jag höll mig vaken genom att prata...

Vi skildes åt på Avenyn då Ylva hoppade av för att öppna BK till alla hamburgesugna göteborgare och jag fortsatte till Brunnsparken och Sats. Helt otroligt att jag lyckades genomföra träningsprogramet, mådde lite illa i början men det gick!!

Nu har jag packat ihop det mesta och om en halvtimma går mitt tåg. Jag förbi affären för ett tag sedan också för att handla lite smått å gott. Mitt imot Hemköp ligger Din Sko och jag tänkte att jag skulle kolla lite bara. Kanske skulle dom ha några snygga skor. Åh haha jag som berättade för Ylva i natt att mitt shoppningsug hade svalnat här nere och att jag inte känner lika stort sug efter att shoppa. Men ja 5 minuter senare står jag med en skokartong innehållande ett par sjukt snygga bruna boots utanför affären. Ja alltså har jag köpt dom. Så nej Göteborg har inte botat mig helt.....

Over and Out nu far vi vidare till Dalarna närmare bestämt Borlänge och ändrar lite dialekt igen!
Hoppas alla får en riktigt trevlig helg:D

Kommentarer
Postat av: Ylva

fy fan va du e dålig!!! vi kom ju överens om att vänta till efter den 25:e!!



om du kommer hem med dalmål så tänker jag inte prata med dig.

2008-10-10 @ 20:47:15
URL: http://nollattaigbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0