Bakissöndag!

Vi är grymma på bakissöndagar....eller vi börjar bli! Det här blir den andra i högen. Gårdagens kväll började med en snowboard/skidfilmsvisning på Gamleport och skulle sen ha slutat med salsa på Riorio. Men jag och Amanda fastnade på Gamleport bland allt skönt folk och sen efter jobbet kom Ylva och hängde med oss.

Kvällen inleddes med en redbullvodka som jag skulle ha skitit i nu så här i efterhand. Min relation till redbullvodka är inte så bra. Det kan bli lite väl livat då och ja det mycket av den senare hälften av kvällen som jag inte kommer ihåg och jag är nog glad för det. Synd bara att Ylva kommer ihåg allt och påminner mig om det mesta!!

Planerna för idag var självklart att shoppa!! Löning! Även att slippa laga mat och sist men inte minst...fortsätta traditionen "köpa film".  CHECK! Vi fixade allt.

Drog in till stan och började på TopShop där hittade vi båda två riktiga fynd. Eller a Ylvas klänning var kanske inte ett fynd men däremot snygg!
 

Sen fortsatte vi nöjda men hungriga till Andrum för god vegetarisk/veganisk buffé. Och avslutade vår checklista på Willys där vi bestämde oss för att kvällens film skulle få bli Lost in translation. Bra film faktiskt!!

Kommentarer
Postat av: Tess

SAKNAR ER!

2008-10-27 @ 07:14:07
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0