en i Ängeholm å en får finbesök

Japp imorgon efter jobbet så tar mig jag och GOa ner till Ängelholm för en helg på hotell!! Låter kanske flådigare än vad det är...jag ska gå en utbildning för att bli Freestyledomare. Alla som har varit på konferenser, utbildningar eller något annat liknande på hotell vet hur dagarna brukar se ut. Det börjas med fika och sen någon timme arbete för att sedan inta lunchen och sen fortsätter det så där typ hela dagen. Man göds!! Men ser fram imot hotellfrukosten iaf!! Även fast inte Ylva fattar varför. - Du kan ju ändå inte äta något!. Men vadå det är ju ändå mysigt med så stort urval!!

Ylva själv är ledig hör och häpna och får finbesök av Iina, Felica och Emma. Trisst att inte få träffa dom men det är bra kanske också. Då får ju alla plats i sängen!! Hehe

Idag har vi varit riktigt husliga!! Vi har tvättat(å det är fan ett heltidsjobb, med sopiga tvättmaskiner till antalet 2 som inte har någon centrifug så tvätten är dyngblöt och ett torkskåp som inte har någon funktion mer än som skåp) Sedan har vi städat och lagat en stor Indisk middag som Svante, Mange och Amanda åt tillsammans med oss.

Ylva har åkt och jobbat och jag har packat klart. Så vi ses på söndag allihopa!


 Ja precis!!! Vi har redan tvättat i 4 timmar men ändå måste vi ta med oss arbetet upp till lägenheten och förvandla vårt badrum till ett torkskåp. Jo för att benämningen torkskåp behöver inte betyda att den ska ha någon torkfunktion, ÅH! Och där under var jag tvungen att duscha sen...

Puss å Gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0