En ny rutin i vardagen

Japp idag var det dags för ett expriment i vardagen.. ska Lilja orka att pallra sig upp minst två ggr i veckan för att åka och träna innan jobbet och sen jobba 11 timmar. Ja jag lever ju än och klockan börjar närma sig 00.00! Så det får väl bli en ny rutin i min vardag helt enkelt och bara för min kära kropp skull!! Alla ska ju ha sitt här i världen!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad jag saknar er alla just nu! Jag bara saknar Stockholm en massa och jag saknar Tyresö en massa. Men som sagt kan det lika gärna vara något annat som lurar i vassen. Skulle väl säkert bli besviken om jag åkte hem eller nåt. Inte om jag fick träffa mina kära vänner såklart. Å slår vad om att Ylva saknar er minst lika mycket hon så ni får ju komma hit hörni!! Kan iof skvallra om att Ylva kanske tar en vända till Stockholm nästa helg ifall hon inte jobbar! Lyllo henne...


HEJ Å HÅ JAG LEVER ÄN:D nää kanske ändå är lite övertrött å behöver lite sömn!! Sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag saknar er massor!

2008-10-09 @ 07:38:06
URL: http://egowar.blogg.se/
Postat av: hanna

saknar er MASSA med



..men vaddå nästa helg? varför händer allt nästa helg? jag är i usa då

(okej, är inte jättejätte ledsen för usa-biten ..men ändå)

2008-10-09 @ 07:53:51
Postat av: Ylva

nej jag kommer inte till stockholm för iina felicia och emma kommer hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-09 @ 12:01:48
URL: http://nollattaigbg.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag saknar er!



Jag kommer inte kunna komma med flickorna för Lusk fyller år då. Vet inte riktigt när det ska bli...



Men jag kräver inflyttningsfestbilder!

2008-10-09 @ 18:32:57
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0