Horoskop kan ha rätt!

Tidigt, tidigt imorse så satt jag på bussen påväg till min sjukgymnast för att träna innan jobbet! Jag läste Metro som är en av mina morgonrutiner och absolut avslutar jag med horoskopet. Idag stod det något i stil med att mitt humör inte var på topp men att något snart skulle få det att ändra sig...

 

...Tro det eller ej! Men när jag kommer till jobbet och gjort alla nödvändiga sysslor så slår jag på datorn innan jag ska fortsätta ut med hundarna. Jag kollar min mail som alltid, å där väntar ett oläst!!

 

Det är ifrån Orionteater och Salong Giraff som undrar om jag och GOa vill förgylla kvällen med ett freestylenummer. Fattar ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Salong Giraff here we come! Dom ville först att vi skulle komma nu på fredag men då är jag ju i Ängelholm men den 28 november stog också föreslaget i mailet. Så jag mailade snabbt tillbaka ett svar att klart vi kan komma upp till Stockholm då!!

 

Hela min kropp bara sprattlade av lyckorus när jag fortsatte dagen med att gå ut med hundarna och nu när jag kom tillbaka så hade jag fått svar igen i inkorgen. Där står det att vi absolut ska vara med den 28 november och att de kan betala resa och boende åt mig om det behövs. Sen beklagar dom att gaget är så lågt men hoppas på att sammanhanget ska locka oss ändå, då de brukar sitta många producenter och regissörer i publiken samt att artisterna på scen är av världsklass!

 

Tänk att horoskopet hade så rätt! Min mage bara bubblar av förväntning..men får hålla mig till den 28 november då det är dags. Vilket också ger oss tid att sätta ihop ett riktigt sprakande nummer.. Så sjukt att jag och Jonas i veckan pratade om att när jag kommer till Stockholm och häslar på så får vi se till att det är samtdigt som Salong Giraff för jag har ju så länge velat gå å sett det men det har alltid varit nåt ivägen. Men nu så har jag helt plötsligt bytt ut platsen i publiken till en plats på scen..Underbart!!!!!

 


Nu ska vi bara le vidare här i Göteborg som idag är blåsigt men varmt och soligt!


Kommentarer
Postat av: maaaaaaarcus

ROCK N ROLL!

2008-10-14 @ 16:08:44
Postat av: Sophia

SV: Tyvärr Lilja du får plåga dig igenom alla inlägg om du vill veta vem jag sjunger hos. :P Du kommmer inte ångra det...

Ja det var X2000, fanns inga Inter City vid den tiden....





Sen vill jag bara säga gratti och fan va kul!!!!!! Heja heja!

2008-10-14 @ 20:47:28
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: hanna

grattis grattis grattis liljan!!!!

jag kommer se, helt klart ..giraffen är helt underbar ju <3

2008-10-15 @ 02:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0