Död? Levande?

Ja just nu känner jag mig varken eller....mest svävande tror jag!! Har imorgon jobbat 9 dagar i sträck och med mina 11timmars pass så blir det inte mycket till liv det. Maten börjar ta slut i kylskåpet, kläderna börjar bli för smutsiga och lilla jag börjar tyna bort. Äter mig just nu pigg så har lite stuff att köpa tillbaka till Ylva...

Men på fredag, på fredag då kommer min energi neråkandes ända ifrån Stockholm därborta. Johoo Idag kommer till mig! Hoppas hon har med sig lite kärlek och närhet för det behöver min onda rygg och trötta själ! Det blir mera besök i helgen faktiskt. Fullt ös medvetslös! Min kusin och hans tre polare dimper ner på fredag också! Det vankas också inflyttningsfest hos Amanda =)

Ni som såg Idol idag kanske la märke till en av dom killarna som blev kidnappade i slutet av programet. Isak Strand, jag träffade honom i Bad Gastein i vintras. Han var där då och trubadurade på afterskin. Jag blev kär i honom och hans musik direkt och nu dyker han upp i Idol och går vidare... Grym kille det där hoppas bara inte idol fördärvar honom. www.myspace.com/isakstrand

Japp Japp sova igen då och upp och jobba igen imorgon.....

Kommentarer
Postat av: ida

weeeeeeeeeeeee!!

2008-09-18 @ 15:58:16
Postat av: Sophia

Ylva: Ja, jag har prislappen på tutten, har du problem med det eller? I'm a cheap date....



Lilja: det var pestopasta, paprika, mozzarellakulor, massa grönsaker den var hur stor som helst... mumma!

2008-09-19 @ 18:00:54
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0