i göteborg regnar det inte iallafall!

alltid nåt!

Ännu en dag går av min lediga helg och Ylva jobbar så jag måste sysselsätta mig själv. Igår gjorde jag inte mycket mera än att köpa två amplar till vårt köksfönster och laga två indiska grytor...

Men idag tog jag faktiskt cykeln för en tur in till stan och livsstilsmässan... Det var faktiskt väldigt kul, jag älskar ju sånt här hokuspockus:D Min nacke har nu igen börjat krångla så illa att jag vissa dagar går med nackkragen igen. Så idag kostade jag faktiskt på mig en liten stunds aromaterapi. Mycket härlig upplevelse och jag funderar på att kanske faktiskt invistera i ett sådant litet kitt när jag får lite mera pengar. Helt underbart om det skulle funka att kombinera läkande oljor med min träning och kanske slippa min livslånga värk som hänger över mig just nu. Jag kom hem med en lite flaska ginseng/svartrot som ska göra mig lite piggare och självklart lite torkad frukt. Något nytt jag ska testa nu är Gojibär eller vad dom kan heta, ska tydligen vara väldigt bra!! Och självklart har jag med mig en drös av broschyrer och papper om det mesta, healing, olika sorters spådomar, massagetekniker, örtor, oljor osv.

Även folk ifrån Nimaihuset var där och dom är väldigt trevliga. Ett slags "tempel" med munkar här i göteborg som reser mycket i Indien så dom kan dela med sig av mycket kunskap till oss. Jag har ätit där en gång och dom lagar väldigt god mat. Jag ska ta med mig Ylva dit på matlagningskurs och deras lördagsfester då dom faktiskt spelar lite teater och musik. Men just nu jobbar vi om varandra hela tiden....

Saknar alla sådana här dagar när det inte händer så mycket samtidigt som det är nyttigt att bara ta det lungt också. Men vi båda tycker att engangemanget ifrån stockholmarna är lite slappt för tillfället!! När kommer ni å hälsar på egentligen?!!?:D

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej gummor!



Hoppas det blir bättre med din nacke! Tro inte att vi har glömt er! Jag, Iina och Hedda har redan pratat om det faktiskt, men jag vet iaf att jag inte kommer ha pengar förrän den 25 e oktober. Vill ni ha ett litet besök av oss i slutet av okt/början på nov?



Puss /en engagerad stockholmare som saknar er

2008-09-06 @ 22:18:45
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Tess

Saknar ju er men har inga pengar förrän den 25!

Jag kommer gärna ner en sväng då sötnosar! <3

2008-09-07 @ 15:15:34
URL: http://egowar.blogg.se/
Postat av: Elin

Samma här! har inte pengar förrän den 25 och jag jobbar fan mig varje helg! håll tummarna för att jag får jobbet på espressohouse o lite shysstare arbetstider så ska vi se till att det blir av =) puss gummor

2008-09-07 @ 17:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0