inte klockan sex nästa gång eller resorb kanske?!

ÅÅÅÅÅHHHHHHH! Att vara bakis suger. Det är resorb som gäller alltså, vi MÅSTE införskaffa oss det för att överleva det hårda partylivet här i Götet. Men varför måste vi festa till 6 varje gång då?!?!? Jag fattar inte men det bara blir så. Det bara blir gratis allting på samma sätt också. Jag har blivit en fena på att slinka förbi inträdes kön och det känns bra! Så jag ska fortsätta med det.......

Ja inte mycket har det blivit gjort idag...jag tror jag har suttit här i 4 timmar nu och fixat allt onödigt som går att fixa på en dator! Jag ska gå å handla snart, å jag ska städa, å jag ska laga mat inför nästa vecka å jag skulle åkt å tränat. Men nej! Jag sitter här ett tag till tror jag:D

Igår så var jag och GOa och tävlade faktiskt! Vi kom trea av 15 hundar och är nu uppflyttade i klass III. Jag ska nog inte gå in på det alltför nogrant för det är inga hundmänniskor som läser här va haha?! Men det handlar om lydnad och mer kan ni ju läsa om ni vill på min hemsidas blogg, www.freewebs.com/goisen.

Jag mailade till Cajsa ifrån gamla klassens pappa häromdagen också. Han är ju nämligen chef på ungdomsdelen på UR. Jag spelade ju in ett repotage med Anaconda i våras och undrar när i höst som programet kommer...men inget svar än!

Ja juste gårkvällen bravader..... Jag kom hem ifrån jobbet och tävlingen vid 11 då var Ylva startklar och jag hade väl inte annat val än att switcha om lite och haka på. Vi drog till vasaplatsen och något billigt förkrök där vi mötte upp BKgänget. Sedan vidare till Avenyn och Keybar med drinkar å dans. Nej kvällen här slutar inte som ni är vana vid vid 3 utan då dra man vidare till Park Lane som har öppet till 5 och igår var det queerkväll där. Helt galet! Å jag hittade ett ragg som inte kunde le och kom ifrån Borlänge utan framtidsdrömmar så jag lämnade över till Ylva för att se om hon kunde omvandla människan medans jag besökte damrummet. Men nej! Så vi lämnade honom och gick till BK. Fattar inte varför BKmänniskor vill hänga på BK utanför arbetstid. Men det är väl som en säkt kan jag tänka mig. Jag hamnade på Seven Eleven och snattade Cashewnötter hahah jag var så pillimarisk igår. Sen hoppade vi in i en taxi som tog oss till Mölndal och med oss hem fick vi även Alex. Tobbe for vidare till Särö och vi somnade gött vid 6 på morgonen och idag har min värld varit förjävlig!!!!!!

Tro mig! vi har underbara bilder från igår.....MEN KAN NÅN FÖRKLARA VA FAN EN JÄVLA DRIVRUTIN ÄR!!!!! för helt plötsligt så går det inte att ladda in kort ifrån Ylvas kamera?

Chipp å Hej!

Lite mer bilder ifrån förra helgen!!










Kommentarer
Postat av: hanna

..nej, nu måste jag hälsa på snart tror jag! saknar mina tjejor!

2008-09-28 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0